Powered by Blogger.

Monday, November 16, 2015

STAR HOCKEY JOHAN KEJOHANAN HOKI TERBUKA IPOH LADS 2015

Pada 14-15 November 2015, STAR Hockey telah menghantar 4 pasukan menyertai Kejohanan Hoki Terbuka Ipoh Lads Peringkat Kebangsaan bertempat di Stadium Hoki Azlan Shah, Ipoh. Kejohanan yang berlangsung selama 2 hari ini dianjurkan oleh Kelab Hoki Ipoh Lads disertai oleh 80 buah pasukan melibatkan 6 kategori. STAR telah menghantar 2 pasukan kategori Bawah 14 tahun lelaki dan 2 pasukan bagi kategori Bawah 16 tahun lelaki.
Alhamdulillah, STAR telah berjaya melayakkan diri ke final bagi kedua-dua kategori. Dalam aksi final Bawah 14 tahun lelaki, STAR telah bertemu pasukan Anderson. Namun, pengalaman membezakan antara ke dua-dua pasukan apabila STAR hanya mampu muncul NAIB JOHAN di belakang Anderson apabila tewas 3-0 di gelanggang final. Dalam aksi Kategori Bawah 16 tahun lelaki, STAR sekali lagi berjaya menjejak final dan kini pasukan yang menanti adalah SMK Penang Free, kuasa hoki utara.
Perlawanan sengit tersebut akhirnya dimenangi oleh STAR 2-0 hasil jaringan Haris Iskandar menerusi ke dua-dua gol. Kejayaan ini amat bermakna apabila STAR berjaya menewaskan sekolah projek hoki dalam satu pertandingan. Tahniah dan syabas buat semua pemain dan jurulatih

Johan U16


Naib Johan U14



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...