Powered by Blogger.

Monday, June 28, 2010

FRIENDLY STAR-NONGKA HIGH SCHOOL, PITTAYA , BANGKOK, THAILAND



Salam buat semua. Al-hamdulillah pasukan hoki STAR semakin mengorak langkah sederap ke hadapan. Sebagaimana yang telah saya nyatakan, tahun 2010 merupakan tahun untuk memulakan apa yang saya lihat hampir terkubur. Walaupun tiada kejuaraan besar yang diraih, namun sebagaimana bayi yang baru belajar bertatih saya cuba untuk membawa pasukan ini sebaik mungkin.

Baru-baru ini, saya telah mengatur satu perlawanan persahabatan antarabangsa yang pertama buat pasukan ini. Pada 30 April lepas perlawanan persahabatan telah diatur dengan Nongka High School, Pittaya, Bangkok yang dalam rangka mengadakan perlawanan persahabatan dengan sekolah-sekolah di Malaysia. Perlawanan telah diadakan di Padang Hoki KISDAR, Kuala Kangsar, Perak, melibatkan pasukan bawah 16 tahun, sebagai persiapan menghadapi Kejohanan Hoki SBP Kebangsaan.

Alhamdulillah, walau agak kurang bernasib baik apabila kami tewas 3-4, namun semangat juang yang dipamerkan oleh para pemain amat mengagumkan walau satu ketika mendahului 3-1. Apapun tahniah buat semua pemain. Saya berharap untuk mengadakan lebih banyak perlawanan persahabatan buat pasukan yang baru bertatih ini.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

1 comments:

Mohammad Aiman said...

don't be sad..
La tahzan..

hari esok masih ada,,
training la kaw2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...