Powered by Blogger.

Monday, June 28, 2010

KELAB PENYOKONG AUSSIE






Kejohanan Hoki Sultan Azlan Shah 2010 kembali lagi. Seperti biasa, sekolah-sekolah di sekitar Ipoh telah dijemput untuk menjadi Kelab Penyokong bagi pasukan-pasukan yang bertanding. Pada tahun 2010, STAR amat bertuah kerana diberi peluang untuk menjadi Kelab Penyokong Pasukan Juara Dunia, Australia.

STAR dan SMK Tambun merupakan kelab penyokong bersama bagi pasukan yang lebih mesra dengan gelaran Aussie ini, Apa yang menarik, setiap kali pasukan Australia bermain, STAR akan berada di stadium bagi menyokong pasukan ini. Tentulah sorakan dan cheer dari pasukan STAR yang paling kuat bergema, havoc dan berada pada kelas yang tersendiri. Pasukan sorak STAR sentiasa dinanti-nantikan kerana kita sememngnya memiliki tradisi cheer yang hebat.

Apapun, dalam perlawanan penentuan tempat ke tiga dan ke empat, STAR walau dalam kehujanan yang lebat, masih mampu memberikan sorakan bertenanga kepada pasukan AUstralia, walaupun tenggelam dalam kebanjiran ribuan penonton malaysia. Akhirnya Malaysia tewas 2-4. Diharapkan pada tahun hadapan STAR sekali lagi diberi penghormatan untuk menjadi KElab Penyokong Malaysia pula..
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

1 comments:

Mohammad Aiman said...

macam mane tuh..

Malaysian menjadi penyokong Aussie yg sedang menentang Malaysia..

haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...