Powered by Blogger.

Sunday, July 25, 2010

TEAM BUILDING

 
Alhamdulillah, harinya telah tiba. Kejohanan Hoki SBP Kebangsaan menjengah bumi bertuah Ipoh. Sebagai tuan rumah, pelbagai persiapan telah diatur oleh STAR bagi memastikan kelancaran program. Begitu juga pasukan hoki STAR. Setelah dua bulan menjalani latihan intensif, maka tibalah saat dan ketikanya untuk berjuang.
 

Sehari sebelum sepak mula berlangsung, kami telah mengadakan sukaneka bagi membina kekuatan dan persefahaman satu pasukan. Turut serta mengendalikan program adalah para senior tingkatan 5 iaitu Zarul, Alimin dan Nsruddin. Sebanyak 4 acara diadakan iaitu binatangku sayang, getah dan straw, belon beracun dan selamatkan palyers.



Sukaneka yang diadakan sememngnya telah memperlihatkan semangat ukhuwwah dan persefahaman nyang tinggi dalam kalangan pemain yang rata-rata dibarisi oleh pelajar Tingkatan 4, 3 dan dua. Para pemain begitu menikmati sukaneka yang diadakan terutamanya bagi acara selamatkan players. Apapun, keyakinan, persefahaman dan semangat satu pasukan amat penting dalam memastikan kejayaan kami nanti. doakan kejayaan kami!!


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...