Powered by Blogger.

Monday, January 30, 2012

STAR VS SMK BERCHAM : LANGKAH KANAN


Hari pertama Kejohanan Hoki MSSD Kinta Utara menyaksikan pertemuan kumpulan C anatara STAR menentang SMK Bercham. Dalam perlawanan yang diadakan pada jam 4.20 tadi, STAR seperti diduga menang mudah apabila menewaskan Bercham 5-0. 



Gol-gol STAR dijaringkan oleh Faris Habeha (2 gol), manakala masing-masing 1 gol oleh Nur Alham, Iqbal Ramlan dan Zahran Syahmi. Secara keseluruhannya, STAR berjaya menguasai sepenuhnya perlawanan dengan melakukan serangan bertali arus ke kubu lawan. Manakala sesekali Bercham melakukan serangan, namun benteng yang diketuai oleh Rusydi berjaya dikawal dan dipatahkan dengan mudah.

Namun, sesuatu yang patut diberi perhatian yang serius apabila STAR berjaya memperoleh sebanyak SEPULUH pukulan sudut penalti, namun hanya dua sahaja gol berjaya dijaringkana melalui PC. Begitu juga penyudah yang tidak berkesan oleh para penyerang apabila hanya berhadapan satu lawan satu dengan penjaga gol.

Esok, STAR akan bertemu dengan SMK Tambun pada jam 3.30 petang. Semoga STAR berjaya menyerap tekanan dan menjuarai kumpulan C.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...