Powered by Blogger.

Wednesday, February 1, 2012

STAR BERPESTA GOL

Alhamdulillah, hari ke dua yang sungguh bermakna. Dengan tekad dan azam yang tinggi, pasukan hoki lelai B18 tahun STAR turun buat kali ke dua dalam Kejohanan Hoki MSSD Kinta Utara dengan semangat yang tinggi setelah membelasah SMK Bercham 5-0. Kali ini STAR dipertemukan dengan SMK Tambun, pemenang tempat ke tiga tahun lepas.


Permainan selama 40 minit sekali lagi berjaya dikuasai dengan cemerlang oleh kesebelasan anak muda Sekolah Bintang ini apabila dengan mudah menguasai bahagian tengah, serangan dan pertahanan. Ternyata, STAR bukan tandingan Tambun apabila keputusan akhir STAR berpesta gol 7-0. Alhamdulillah.

Dalam perlawanan hari ini, Zahran Syahmi berjaya membuktikan kehebatan apabila mnjaringkan lima gol, manakala satu gol lagi masing-masing disumbangkan oleh Faris Habeha dan Amirul Hafiz. Dengan kemenangan ini, STAR telah menjuarai kumpulan C, dengan dua kemenangan, enam mata dan dua belas jaringan.


Tahniah buat semua pemain, InsyaAllah pada hari ini, STAR akan menentang St' Michel Instituition dalam peringkat suku akhir. Tahniah buat semua pemain, kekalkan momentem dan teruskan memburu kemenangan.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

1 comments:

Mohamad Nasruddin said...

teruskan rentak kemenangan,junior !!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...