Powered by Blogger.

Thursday, February 2, 2012

STAR NAIB JOHAN MSSD KINTA UTARA

Kejohanan Hoki Kinta Utara ditutup hari ini. Sedih dalam gembira. Begitulah rumusan terhadap Kejohanan kali ini terutamanya melibatkan STAR. Apapun target untuk berada di final akhirnya tercapai setelah hampir sepuluh tahun kemarau untuk melangkah ke pentas final. pada sebelah pagi STAR berjaya menewaskan rival uatama dalam daerah iaitu SMK Methodist Ipoh (ACS) . Dalam perlawanan tersebut STAR dan ACS terikat 1-1 sehingga tamat permainan sebenar, namun dengan kekentalan mental dan sedikit kelebihan, akhirnya kami menang penalti 4-3. Gol STAR dijaringkan oleh Zahran Syahmi, manakala penalti stroke dijaringkan oleh Faris Habeha, Amirul Hafiz, Afiq Azman dan Ridzuan Ramli. Tahniah juga buat Firdaus kerana berjaya menyelamatkan dua penalti.


SEMI FINAl STAR vs ACS IPOH

Akhirnya pentas final yang didam-idamkan berjaya dijejaki. Namun menyedari betapa SMK Anderson bukan lah lawan mudah, STAR meletakkan harapan yang tidak terlalu tinggi. layak ke final pun satu rahmat, menang pula anugerah. Anderson, juara Sekolah-sekolah Malaysia terlalu gagah jika dibandingkan dengan kami yang baru hendak bermula. Dan kami akur dengan kekalahan 6-0. Satu angka yang besar, namun tetap optimis kerana sebelum itu pasukan ANDERSON membelasah banyak sekolah dengan keputusan 15-0. 

Appaun tahniah buat semua, jurulatih, pengurus, dan yang paling penting smeua pemain kerana tahun ini kita bermula dengan baik. InsyaAllah ini baru permulaan dan banyak lagi kejayaan yang akan kita kecapi selepas ini.


Nayanyian lagu sekolah menaikkan semangat

Aksi Final STAR vs ANDERSON


Menerima hadiah Naib Johan


Bergambar kenangan selepas perlawanan

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...