Powered by Blogger.

Monday, October 22, 2012

KEJOHANAN HOKI DEWAN UPSI KALI KE-7

Buat kali pertama, STAR menghantar penyertaan ke Kejohanan Hoki Dewan UPSI kali ke-7 2012 yang berlangsung pada 19-21 oktober 2012. Penyertaan pasukan STAR A dan STAR B adalah semata-mata untuk menimba pengalaman dan merasai permainan hoki dewan. STAR A diletakkan dalam kumpulan F bersama Kuala Lumpur Sport School dan SMSJ knight B. manakala STAR B diundi bersama SMK Indah pura dan MSS Selangor. Berikut keputusan perlawanan peringkat kumpulan.

Kumpulan F
STAR A (0) vs KLSS (1)
SMSJ KNIGHTS B (1) vs STAR A (0)

STAR A tersingkir daripada kejohanan.

KUMPULAN G
STAR B (1) vs MSS Selangor (0)
STAR B (0) vs SMK indah pura (1)

STAR B menjuarai kumpulan G dan layak ke pusingan ke tiga. Dalam pusingan ketiga STAR B telah bertemu SEMETRO dan Alhamdulillah STAR B menang 2-0 dan seterusnya melangkah ke suku akhir. 

Di peringkat suku akhir STAR B telah bertemu dengan KLSS B dan keputusan penuh perlwanan terikat 1-1. ini telah memaksa pemenang ditentukan melalui penalti stroke. nasib tidak menyebelahi STAR apabila tewas penentuan penalti 0-2. 

Apapun tahniah untuk semua pemain yang telah menunjukkan semangat juang yang tinggi sepanjang kejohanan. moga semua pemain dan jurulatih dapat menimba pengalaman beharga dari kejohanan ini.









TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...