Powered by Blogger.

Tuesday, January 22, 2013

MJHL 2013 : STAR JINAKKAN NURINSAFI DI SUNGAI PETANI

Saingan MJHL semakin rancak dengan perlawanan ke-empat melibatkan STAR telah berlangsung pada 20 Januari 2013. Bertempat di Stadium Hoki MPSP, Sungai Petani, STAR telah bertemu dengan pasukan kelab, Nurinsafi. Bertandang ke gelanggang lawan, STAR ingin menebus kembali maruah setelah diaibkan Kelantan 6-0 dalam perlawanan sebelumnya.



Sejak minit pertama lagi, STAR melancarkan serangan bertubi-tubi ke kubu lawan dan beberapa peluang keemasan gagal dimanfaatkan oleh baridan serangan STAR. Peluang terbaik untuk mendahului hadir pada minit ke18 permainan, apabila STAR dihadiahkan penalti stroke. Namun, Faris Habeha gagal menyempurnakan pukulan penalti stroke apabila bola tepat ke arah kiri penjaga gol Nurinsafi. Namun, STAR tidak berputus asa dan menggandakan asakan. Dan hasilnya, Zaim Arrifin muncul wira apabila menjaringkan gol tunggal perlawanan pada minit ke-26 apabila bola pukulannya tepat menuju ke penjuru atas gol lawan.



Kedudukan 1-0 kekal untuk separuh masa pertama. Memulakan aksi separuh masa ke dua, kedua-dua pasukan saling berbalas serangan. STAR memperoleh lima pukulan sudut penalti dalam separuh masa ke dua, namun gagal dimanfaatkan oleh para pemain. Dan akhirnya, kedua-dua pasukan buntu untuk melakukan jaringan. Keputusan penuh perlawanan, STAR menewaskan Nurinsafi 1-0.






TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

1 comments:

Unknown said...

click for source hop over to these guys look at more info you can try here More about the author look at this web-site

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...