Powered by Blogger.

Saturday, March 19, 2011

HOKI 1MAS

Projek Pembangunan Hoki Negara

Projek Hoki 1Mas, adalah program pembangunan jangka panjang yang diilhamkan oleh Presiden Persekutuan Hoki Malaysia, KDYTM Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Al Haj Ibni Sultan Haji Ahmad Shah.

Objektif

Objektif utama projek ini adalah untuk melahirkan barisan pemain-pemain hoki yang berkaliber secara berterusan. Bakat-bakat ini akan diberi persediaan untuk menghadapi tugasan bertahap tinggi di peringkat antarabangsa melalui program latihan yang berstruktur dan teratur.
 
Konsep

@Projek ini akan diuruskan di peringkat pusat tetapi aktiviti-aktiviti akan dilaksanakan secara bersekutu dan disentralisasi di peringkat negeri di 14 pusat latihan di seluruh Negara
 
@Konsep latihan bersekutu ini akan memanafaatkan pemain-pemain muda dengan adanya latihan yang sistematik dan tetap di mana pemain-pemain biasa dengan persekitaran tempat latihan, dibawah pengawasan ibubapa untuk latihan kesukanan yang menyeluruh dan pembinaan karaktor setiap pemain.

@Projek ini akan dibiayai oleh Kerajaan Malaysia dengan kerjasama dari Kementerian Pelajaran dan 14 sekutu-sekutu negeri di bawah Persekutuan Hoki Malaysia.
 
@Pengurusan projek dibuat secara profesional untuk menentukan projek ini akan diteruskan tanpa mengira keputusan atau proses pemilihan Persekutuan Hoki Malaysia.
 
 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...