Powered by Blogger.

Thursday, March 3, 2011

Separuh Akhir Hoki SBP Kebangsaan 2010 - STAR Hambar..!!

Perlawanan separuh akhir adalah berbentuk 'X and Y' iaitu secara 'grouping'..STAR yang menempah tiket sebagai Johan Kumpulan B telah diletakkan bersama pasukan SM Sains Machang berserta MCKK..

Perlawanan pertama STAR adalah menentang SMS Machang.. Perlawanan yang sungguh tidak dijangkakan.. Perlawanan berlangsung dengan pasukan STAR terpaksa bertahan dengan serangan bertalu-talu daripada Sains Machang.. STAR, walau bagaimanapun, melancarkan serangan yang hampir-hampir membolosi gawang Sains Machang.. Pada minit ke-28, berlakunya salah faham antara pemain pertahanan STAR.. Akibatnya, STAR dibolosi buat kali pertamanya.. Sains Manchang 1:0 STAR. Cubaan STAR untuk bangkit menyamakan kedudukan gagal kerana tidak lama kemudian, wisel penamat dibunyikan.. STAR gagal.

Kekalahan tersebut menandakan STAR tidak mungkin akan melayakkan diri ke final setelah melihat MCKK juga dikalahkan oleh Sains Machang 2:1.. STAR, kini hanya mampu bersaing dengan musuh tradisi, MCKK, untuk melayakkan diri ke perlawanan tempat ke-3 dan ke-4..

Perlawanan menentang MCKK bermula pada jam 4 petang. STAR bertekad mahu memenangi perlawanan tersebut. Permainan dilihat agak seimbang dengan beberapa siri serangan yang membahayakan daripada kedua-dua pasukan.  STAR mendapat sokongan padu daripada para guru serta STARian yang lain sementara MCKK mendapat sokongan daripada bekas pelajar mereka.Kebuntuan perlawan berjaya dipecahkan oleh pasukan......................MCKK. Setelah sekali lagi berlaku salah faham skuad pertahanan STAR, MCKK mendahului pada minit-minit terakhir separuh masa kedua.. STAR gagal sekali lagi..

Justeru, STAR gagal mencapai apa-apa yang boleh dibanggakan.. Kekecewaan sungguh dirasai oleh seluruh ahli pasukan dan guru-guru.. STAR gagal mencapai target.. Jutaan kemaafan dipohon kepada semua pihak atas kegagalan tersebut.. Namun, percayalah, KAMI TIDAK AKAN BERPUTUS ASA...!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...